EN

Agenda 21

Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Michael Hammer


Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce podnikového reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora. Překlad z angličtiny Hana Škapová.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 260
EAN 9788072612444
Datum vydání 01.01.2012
Věk od 0
Formát 145x235 mm
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Typ Kniha
Podniky dnes nemají k dispozici žádné zázračné léky, žádné zaručené recepty nebo jednoduchá řešení. Staré osvědčené přístupy již nejsou účinné. Po období euforie znovu nastaly těžké – normální – časy. Je proto nanejvýš nutné začít brát podnikání opět jako vážnou práci, protože nová doba a nové problémy jsou ve skutečnosti ještě složitější, než bychom si většinou vůbec dokázali představit. Ukázalo se, že úspěch již není tak snadný, že internet nezmění vše jako proutku mávnutím, a platí, že peněz a času bude vždy nedostatek, že konkurence bude stále tvrdší a že zákazníci jsou náročnější než kdykoli v minulosti a že drží v rukou všechny trumfy a veškerou moc.      Co dělat? Lidé v podnicích si musí dnes pořádně vyhrnout rukávy, aby dokázali zvýšit výkonnost svých podniků. K tomu budou potřebovat celou sadu praktických nástrojů.       Kniha Dr. Michaela Hammera Agenda 21, jejíž druhé české vydání s podtitulem Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století připravilo nakladatelství Management Press (váz., 260 str., doporučená cena 429 Kč, z angl. orig. přel. H. Škapová), jednoho z nejvýznamnějších představitelů světového managementu, někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu a prominentního představitele reengineeringového hnutí, představuje takovou pragmaticky zaměřenou reakci na události, které změnily tvář světa podnikání. Poodkrývá tajemství nejlepších a nejúspěšnějších podniků dneška a poskytuje účinné nástroje podnikové transformace – formuluje devět základních programových bodů, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li opravdu uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící „nadvlády zákazníka“ a globální hyperkonkurence: 1. Staňte se podnikem, s nímž se dobře spolupracuje. 2. Poskytněte zákazníkům vyšší přidanou hodnotu. 3. Buďte posedlí procesy. 4. Změňte kreativní práci v procesní práci. 5. Používejte měření ke zlepšování postupů, nikoli jako funkci účetnictví. 6. Rozvolněte svou organizační strukturu. 7. Neprodávejte svým distribučním kanálům, ale jejich prostřednictvím. 8. Překročte své hranice v zájmu vyšší efektivnosti. 9. Vzdejte se své identity ve prospěch širšího podniku. Kniha vychází v Knihovně světového managementu s novou předmluvou autora. Michael Hammer (1948–2008) byl až do své nečekané smrti jedním z nejvlivnějších světových autorů v oboru podnikového managementu a průkopníkem významných manažerských inovací, jež se staly standardní součástí manažerského instrumentária a provozních metod těch nejlepších a nejúspěšnějších podniků. Především pak jeho koncepce reengineeringu podnikových procesů a myšlenka procesní podnikové organizace od základů změnily celý dnešní podnikový svět.      Michael Hammer byl vyhledávaným lektorem a řečníkem (jeho seminářů a konferencí se každoročně účastnily tisíce lidí), jako poradce spolupracoval s manažerskými týmy předních světových firem. Konsorcium Phoenix, které založil, se stalo významným výzkumným centrem a nástrojem implementace zásadních organizačních změn ve spolupracujících podnicích.      Byl autorem řady časopiseckých článků a dalších tří knižních publikací, z nichž jeho Reengineering the Corporation: A Manifesto for Business Revolution (spolu s J. Champym) se stala skutečným mezinárodním bestsellerem. (Český překlad knihy pod názvem Reengineering – radikální proměna firmy. Manifest revoluce v podnikání se v nakladatelství Management Press dočkal  celkem tří vydání.)      Michael Hammer – vzděláním technik a původně profesor počítačových věd na Massachusetts Institute of Technology – byl vášnivým zastáncem věcných řešení a praktických přístupů. Zajímal se o základní podnikové procesy: jak firma vyvíjí a prodává své výrobky a služby, jak vyřizuje objednávky svých zákazníků, jaký poskytuje svým zákazníkům servis, jak organizuje své činnosti a motivuje své zaměstnance...      Byl zakladatelem a ředitelem úspěšné konzultantské firmy a několika dalších firem působících v oboru vyspělých technologií. Časopis Business Week Michaela Hammera označil za jednoho ze čtyř nejvýznamnějších myslitelů v oboru managementu devadesátých let a magazín Time jej zařadil do svého prvního seznamu dvaceti pěti nejvlivnějších osobností Spojených států.

Soubory ke stažení

PDF Ukázka.PDF

Další tituly z řady "Knihovna světového managementu"

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!