EN

Česká reklama

Od pana Vajíčka po falešné soby

Jaroslav Krupka


Vydejte se na cestu časem ve světě reklamy
Za posledních dvacet let se reklama stala téměř každodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Česká reklama si připomenete reklamy ze socialistického Československa i ty současné a aktuální, také se dozvíte, jak se reklamní trh vyvíjí, kdo, jak a proč reklamy vytváří či jaké osobnosti stojí za úspěšnými reklamami. Navíc se dobře pobavíte u množství příběhů nejen z reklamní branže.
Jiné dostupné formáty:

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 264
EAN 9788026500469
Datum vydání 29.10.2012
Věk od 15
Formát 190x238 mm
Nakladatelství BIZBOOKS
Hmotnost 0,96
Typ Kniha
Vazba vázaná s laminovaným potahem a přebalem

„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“

Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň?

Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes.

Jaroslav Krupka

vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.

Video

Hodnocení čtenářů

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit
Autor knihy
Jaroslav Krupka

Jaroslav Krupka

Vystudoval obory Masová komunikace a Žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Několik let byl také redaktorem a editorem Lidových novin a zástupcem šéfredaktora odborného časopisu Marketing & Media a internetového webu Médiář. V roce 2017 nastoupil do vydavatelství regionálních deníků Vltava Labe Media, kde se věnuje zejména české a světové historii, ale také vědeckým tématům a odhalování falešných zpráv. Při psaní o známých nebo odvrácených stránkách dějin mu hodně pomáhají i jeho celoživotní koníčky, scénický šerm a historické vojenství.
Zobrazit profil autora
NAPIŠTE NÁM