EN

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 5 do 7 let

Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě již nebloudilo

Jiřina Bednářová


Snadná orientace v prostoru a čase s medvídětem a jeho kamarády!
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 48
EAN 9788026600787
Datum vydání 30.07.2012
Věk od 5
Formát 210x297 mm
Nakladatelství EDIKA
Hmotnost 0,22
Typ Kniha
Publikace obsahuje: 1) cvičení pro děti od 5 do 7 let, která se zaměřují mimo jiné na rozvoj: • orientace v prostoru • orientace v čase • vnímání časového sledu a posloupnosti • řeči • zrakového vnímání, grafomotoriky 2) metodický návod pro dospělé, který: • doporučuje zásady pro práci s dítětem • pomáhá překonávat obtíže Vážená čtenářko, vážený čtenáři, zaujala vás kniha určená 5–7letým dětem. Zřejmě tedy hodláte pořídit dítěti knihu, která by ho potěšila, zaujala a také přinesla užitek předškolákovi či začínajícímu školákovi. Některé děti v tomto věku půjdou do školy za rok, jiné už letos v září a další již patří mezi prvňáčky. Všem však může kniha Orientace v prostoru a v čase pro děti od 5 do 7 let přinést něco užitečného. Jistě mi dáte za pravdu, že i pro nás dospělé je důležité cítit se dobře mezi ostatními lidmi. To znamená umět se orientovat v nových podmínkách, vztazích, dokázat si zorganizovat práci, být dochvilný. Když se nám to daří, cítíme se úspěšní, spokojení v rodině, v práci, ve sportu. A to vše potřebuje i dítě, aby bylo ve škole šťastné a mohlo se dobře učit: je to součást takzvané školní zralosti. Dobrá orientace v čase a prostoru ovlivňuje sociální a citové vyzrávání dítěte a přispívá k jeho odolnosti vůči školní zátěži. Významným faktorem při rozvíjení orientace v čase a prostoru je samozřejmě rozvoj zrakového a sluchového vnímání spolu s cvičením obratnosti vedoucí ruky, kterou dítě píše. A v neposlední řadě je to také komunikace, řeč dítěte, tedy jeho schopnost formulovat svá přání, dokázat vyjádřit, co ví, co umí. Pro spokojenost začínajícího školáka je důležité, aby se uměl domluvit s učitelem, se spolužáky. Dítě potřebuje rozumět tomu, když se řekne dopoledne, který měsíc následuje po září, co je od nás vpravo či vlevo, co je zcela vpředu nebo vzadu, a také které jevy v přírodě provázejí například jarní měsíce. Zajímavý příběh, přitažlivé ilustrace, úkoly a cvičení odpovídající věku, to vše najdete v této útlé, avšak obsažné knize. Její autorka, významná poradenská pedagožka, napsala pro děti a jejich dospělé přátele řadu podobných knih. Ať se už týkají zrakového či sluchového vnímání, početních dovedností nebo grafomotoriky, tato kniha věnující se orientaci v prostoru a čase vše završuje. Zjistíte-li tedy při práci s publikací, že by dítě potřebovalo ještě více procvičit něco z předchozích dovedností, najdete podporu v již vydaných knihách Jiřiny Bednářové. A tak, milí dospělí, s chutí do příjemné práce s dítětem! Nemějte obavu, zvládnete to – textem a úkoly vás bude provázet autorčino doporučení, jak dosáhnout úspěchu. Společnou radostnou a užitečnou práci vám všem přeje PhDr. Alena Šafrová, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně

Soubory ke stažení

pdf Ukázka.pdf

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!