EN

Marketing pro začátečníky

3. aktualizované vydání

Miroslav Foret


3. aktualizované vydání výborné marketingové učebnice!
Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.

Detailní informace

Jazyk čeština
Počet stran 192
EAN 9788026600060
Datum vydání 23.01.2012
Věk od 0
Formát 197x225 mm
Nakladatelství EDIKA
Hmotnost 0,35
Typ Kniha

Uživatelské hodnocení

V současné době nejsou vytvořena žádná uživatelská hodnocení.

Vaše hodnocení

Uživatelskou recenzi mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé

 Přihlásit

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!