Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

Harry Potter a proklete dite_260916
košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč

Obtížné rozhovory

Jak vyjednávat o věcech, na nichž nejvíce záleží

Obtížné rozhovory
  • Běžná cena:448 Kč
  • Ušetříte:67 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:381 Kč
Pracovní problémy, politické a rasové otázky či rodinné a genderové vztahy jsou nejčastějšími tématy obtížných rozhovorů a nehovoří se nám o nich snadno. Cítíme se často zranitelní, když jde o naši důstojnost, když jde o něco, co je pro nás důležité, ale výsledek je nejistý, či když jde o něco (o někoho), na čem (na kom) nám mimořádně záleží. Bojíme se, že někoho raníme či že někdo ublíží nám. Jsme zkroušeni z toho, co naše činy způsobily druhým, nebo že nás někdo druhý škodolibě „zadupal“ do země a my jsme nedokázali adekvátně reagovat.

Obtížné rozhovory jsou normální součástí života. Vyskytují se v těch nejvýkonnějších organizacích, setkáme se s nimi i v těch nejlepších rodinách. Naše vztahy – pracovní i mimopracovní – se mohou nepředvídatelně zaplést, i když máme (nebo i nemáme) ty nejlepší úmysly. Je proto jen a jen na nás, abychom se naučili tvořivým způsobem vyrovnat se všemi svízelnými problémy, které před nás život staví, a přitom jednat slušně a ohleduplně.

Mezinárodní bestseller, který je publikačním výstupem – stejně jako neméně „slavná“ kniha Jak dosáhnout souhlasu – výzkumného úkolu Harvardského negociačního projektu, přináší návod, jak konstruktivně (a úspěšně) vyjednávat, aniž bychom byli zatíženi přemírou stresu a vypjatých emocí i tehdy, když jsme konflikt sami vyvolali. Předkládá praxí ověřenou metodu, jak „obtížné rozhovory“ začínat, aniž bychom se začali bránit, jak při nich bez zbytečných útoků a obviňování postupovat a především jak se vyhnout třem nebezpečným nástrahám (předpokladu samozřejmé pravdy, předpokladu zlých úmyslů a kolotoče obviňování).


Kniha je určena nejen pro manažery, podnikatele, právníky či profesionální vyjednavače, ale i pro všechny ty, kteří chtějí zlepšit své vyjednávací schopnosti a komunikační dovednosti. Je obohacena celou řadou praktických příkladů z domácího i pracovního prostředí, jak vést obtížné rozhovory, upozorňuje na chyby, jichž se při nich jejich aktéři dopouštějí. Závěr publikace patří Deseti otázkám, které účastníci kursů jejím autorům nejčastěji kladou.


Postavíte-li se k obtížným a choulostivým situacím – ať už doma, na pracovišti nebo na politické scéně – konstruktivně, vaše vztahy to nakonec posílí. A to je příležitost, kterou si nenechte v žádném případě ujít! „Život je nekonečná řada průšvihů těsně do sebe zapadajících,“ tvrdí ve své knize autoři a dodávají: „Ale vy nyní už víte, jak se s tím vyrovnat.“

 

Douglas Stone je absolventem Harvard Law School, kde po deset let působil jako docent a později jako zástupce Harvardského negociačního projektu. Kromě klientů z řad velkých korporací, jako jsou Citigroup, Honda či Microsoft, spolupracoval s lékaři, novináři, politiky i diplomaty po celém světě. Jeho výcvikem prošli rovněž vyšší státní úředníci Bílého domu.

Bruce Patton je spoluzakladatelem a čestným členem Harvardského negociačního projektu a zakladatelem společnosti Vantage Partners, LLC, k jejímž klientům patří největší světové firmy. S Rogerem Fisherem a Williamem Urym napsal knihu Jak dosáhnout souhlasu. Zásady úspěšného vyjednávání, která se stala bestsellerem a byla přeložena do mnoha světových jazyků. Na Harvard Law School se stal průkopníkem vyjednávání, které zde vyučoval od roku 1981.

Sheila Heen přednáší na Harvard Law School a je zakladatelskou Triad Consulting Group. Úzce spolupracovala s vyššími státními úředníky Bílého domu. Mezi její klienty patří například Federal Reserve Bank a TimeWarner. Vystupovala v nejrozmanitějších mediálních programech jako Oprah či Fox News.
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" MNMP 323.4 kB

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací