Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

Harry Potter a proklete dite_260916
košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč
Rozšířené hledání
Podle žánru
Podle nakladatelství
Podle autora
Podle věku
Podle řady
Podle edice
Podle produktu
Podle jazyk. vydání
Katalog novinek

Září 2016 - ke stažení ZDE

Videoukázky knih

Videoukázky knih ZDE

TOP 10
Útěk ze Severní Koreje
Cimrman_270916

Největší představitelé marketingu

Jejich hlavní myšlenky a názory

Největší představitelé marketingu
  • Běžná cena:180 Kč
  • Ušetříte:27 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:153 Kč
Poznejte největší marketingové guru - jejich myšlenky, názory či filozofie!

Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy?

Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos.

V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje.

O autorovi:

Autor knihy Sultan Kermally věnoval celý svůj profesní život výuce řízení a rozvoje řízení. Prožil významnou dobu na Management Centre Europe a v Economist Group. Měl čest řídit a být „u nohou guru v oboru řízení“, jako jsou Peter Drucker, Michael Porter, Igor Ansoff, Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, Garry Hamel, George Day, Tom Peters, Peter Senge, Henry Mintzberg, CK Prahalad, Jagdish Sheth a Tom Nagle. Je autorem osmi knih, z nichž dvě se věnují vědomostem v oboru řízení.
Největší představitelé marketingu
Největší představitelé marketingu
Největší představitelé marketingu
Největší představitelé marketingu
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 50.9 kB

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací