Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč
Rozšířené hledání
Podle žánru
Podle nakladatelství
Podle autora
Podle věku
Podle řady
Podle edice
Podle produktu
Podle jazyk. vydání
Katalog novinek

Září 2016 - ke stažení ZDE

Videoukázky knih

Videoukázky knih ZDE

TOP 10
Útěk ze Severní Koreje

Mysli jako Zuckerberg

Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook

Mysli jako Zuckerberg
  • Běžná cena:349 Kč
  • Ušetříte:52 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:297 Kč
Pokud by Facebook byl státním útvarem, byl by třetí největší zemí světa. Na stránky Facebooku připadá každá sedmá minuta času, který  uživatelé internetu dohromady stráví v prostředí on-line.

Nemůže být pochyb o tom, že tento výtvor Marka Zuckerberga mění svět, a to doslova. Facebook sám zásadně změnil způsob, jakým více než jedna sedmina světové populace komunikuje, navazuje vzájemné vztahy a získává informace.

Provozujete-li svůj podnik či teprve plánujete jeho založení, pravděpodobně si kladete tutéž otázku, kterou si kladou vedoucí pracovníci organizací po celém světě: V čem spočívá tajemství podnikatelského úspěchu Marka Zuckerberga?

Odpověď je konečně zde. Kniha americké autorky Ekateriny Walter Mysli jako Zuckerberg (s podtitulem  Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook ji v překladu Ireny Grusové vydává nakladatelství Management Press) zkoumá pět principů, na nichž je založen meteorický vzestup Facebooku, a předkládá je v podobě prakticky použitelných poučení, která lze uplatnit v jakékoli organizaci, v každém odvětví. Autorka, sama významná průkopnice v oblasti podnikatelského zhodnocování sociálních sítí, ve své přelomové knize odkrývá pět „tajemství“ firmy Facebook, jimž jsou také věnovány jednotlivé kapitoly knihy:

HLUBOKÉ ZAUJETÍ – Udržujte si elán a plné zapojení díky tomu, že se budete věnovat něčemu, v co věříte.

POSLÁNÍ – Nejde jen o to, abyste vytvořili skvělý produkt; vytvořte významné a užitečné hnutí.

LIDÉ – Budujte silné týmy, které dokážou realizovat vaši vizi.

PRODUKT – Vytvořte produkt, který je inovativní, jenž porušuje všechna pravidla, který mění úplně vše.

PARTNERSTVÍ – Navazujte a budujte pevná partnerství s lidmi, kteří rozněcují představivost druhých a jsou tahouny realizačních činností.

Kniha Mysli jako Zuckerberg je plna příkladů uplatňování zásad, o něž se opírá úspěch Facebooku, ale rovněž úspěch řady jiných společností, jako jsou Zappos, TOMS, Threadless, Dyson, Apple a další. Čtenářům, kteří chtějí ve světě zanechat svůj otisk, kteří hodlají vybudovat vlastní jedinečný podnik a vést jej po dráze dlouhodobé ziskovosti a růstu, k tomu poskytuje skutečně nepřeberné množství inspirativních podnětů, znalostí a postřehů.


Ekaterina Walter je průkopnicí sociálních inovací ve firmě Intel. Jako uznávaná myšlenková autorita v podnikání a marketingu publikuje v předních tištěných a elektronických médiích, jako jsou Mashable, Fast Company, Huffington Post a další. Její profil uvedly tituly Forbes a BusinessReviewUSA, v roce 2012 byla zařazena na seznam 25 žen, které určují dění v sociálních médiích. Jako přední řečník vystoupila na fórech TEDx, Web 2.0 Summit, South by Southwest Interactive (SXSW), MIT Leadership Forum a na dalších celonárodních i mezinárodních konferencích. Ekaterina Walter je členkou správní rady Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) a aktivně se podílí na činnosti organizace Thunderbird Global Council a Thunderbird School of Global Management.
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" MNMP 288.5 kB

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací