Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

Vánoční trhy
košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč

Mistři ovlivňování aneb Umění změnit téměř vše

Mistři ovlivňování aneb Umění změnit téměř vše
  • Běžná cena:409 Kč
  • Ušetříte:61 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:348 Kč
Ať jste v postavení vrcholového manažera, který se snaží prosadit organizační změnu, rodiče, jenž se snaží "usměrnit" vzdorovitého teenagera, nebo člověka, který chce prostě změnit svůj život, pravděpodobně si někdy budete přát, abyste na lidi, s nimiž se setkáváte, měli větší vliv.

     Většina z nás se přitom velmi často zarazí a přestane usilovat o prosazení změny, protože se nám zdá, že je to příliš obtížné či vůbec nemožné. Vypracováváme si složité strategie, které nám dovolí situaci nějak přestát, ačkoli bychom si spíše měli osvojit nástroje a techniky, jež používají lidé, kteří již prokázali svou mistrovskou schopnost měnit věci a ovlivňovat životy lidí – například pomáhat jim změnit jejich nežádoucí či riziková chování (nevhodné stravovací či hygienické návyky, užívání drog, kouření, kriminální činnost, chybné pracovní přístupy apod.).

     Autoři tří dalších mezinárodních bestsellerů, poradci v oboru behaviorální a sociální psychologie a rozvoje vůdcovských dovedností v knize Mistři ovlivňování aneb Umění změnit téměř vše  rozpracovávají originální metodický rámec účinného uplatňování vlivu a implementace změn, a to jak v pracovním prostředí, tak i v osobním a rodinném životě a v životě různých společenství i společnosti jako celku.

     Na příkladech z různých odvětví, společenských prostředí a různých zemí světa ukazují, že při nasazení souboru vhodných nástrojů a strategií a při využití příslušných zdrojů vlivu bude žádoucí změna nejen možná a udržitelná, nýbrž zcela nevyhnutelná, naprosto jistá. Dokazují, že pokud například jako manažeři začnete praktikovat jejich ověřenou teorii ovlivňování na neústupné a nepoddajné organizační problémy, budete s to dosáhnout dramaticky pozitivních výsledků – zlepšit například klíčové firemní ukazatele, od produktivity přes náklady, kvalitu až po spokojenost zákazníků.

     "Myšlenky mohou změnit svět - ale jen pokud je s nimi spjata síla vlivu - schopnost měnit city, smýšlení a chování lidí," říká k tématu knihy Muhammad Yunus, nositel Nobelovy ceny míru za rok 2006. "Kniha představuje praktický přístup k vedení a řízení změn a učí nás, jak se prosadit a uplatnit svůj vliv ve společnosti."

     Kniha Mistři ovlivňování aneb Umění změnit téměř vše předkládá ověřený a spolehlivý metodický mix, který vám dovolí dosahovat významných zlepšení při řešení problémů, jež ostatní mnohdy považují za neřešitelné, soubor dovedností, s jehož využitím skutečně dokážete změnit vše nebo téměř vše.


Kerry Patterson, Joseph Grenny, David Maxfield, Ron McMillan a Al Switzler jsou předními pracovníky VitalSmarts, globální americké společnosti uplatňující inovační přístupy v oblasti firemního výcviku a zvyšování organizační výkonnosti, která byla magazínem Inc. celkem šestkrát zařazena mezi nejrychleji rostoucí firmy ve Spojených státech a jejímiž výcvikovými programy prošlo více než 750 tisíc lidí z celého světa.
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" MNMP 231 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Akční nabídka e-shopu
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací