Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky


košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
  • Běžná cena:399 Kč
  • Ušetříte:60 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:339 Kč
Změřte úspěch své obchodní strategie na sociálních sítích!

Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu.

Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.

Přečtěte si tuto knihu, abyste zjistili:
* Jak nejlépe využít followerů na Twitteru a přátel na Facebooku a že více neznamená lépe
* Jak maximalizovat návratnost investice (ROI) do sociálních médií
* Jak přesvědčit skeptiky, že sociální média jsou cenným obchodním nástrojem, a ne jenom hračkou pro nadšence

„Jim Sterne byl na špičce tohoto odvětví ještě před tím, než se vůbec stalo odvětvím. Pokud se zaměřujete na měření svých snah, pak tuto knihu prostě musíte mít.“
– Seth Godin, marketingový guru

„Jim Sterne nás učí, jak měřit neměřitelné, už přes 15 let. Touto fantastickou knihou se dělí o své vědomosti, které skvěle využijeme k řešení našich každodenních problémů se sociálními médii. Naučíte se, jak se v rámci víry v média řídit měřitelnými daty!“
– Avinash Kaushik, autor knihy Webová analytika 2.0

O autorovi:
Jim Sterne vedl první světový seminář věnovaný marketingu na Internetu již v roce 1994. Dnes vede mezinárodně uznávané přednášky o digitálním marketingu a interakci se zákazníky. Zároveň působí jako konzultant řady společností z žebříčku Fortune 500. Je spoluzakladatelem organizace Web Analytics Association.

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 20.8 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Akční nabídka e-shopu
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality