Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

Harry Potter a proklete dite_260916
košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč
Rozšířené hledání
Podle žánru
Podle nakladatelství
Podle autora
Podle věku
Podle řady
Podle edice
Podle produktu
Podle jazyk. vydání
Katalog novinek

Září 2016 - ke stažení ZDE

Videoukázky knih

Videoukázky knih ZDE

TOP 10
Útěk ze Severní Koreje

Medonosný marketing

Jak přitáhnout zákazníky

Medonosný marketing
  • Běžná cena:249 Kč
  • Ušetříte:37 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:212 Kč
Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup. Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi smysluplnou komunikaci, která povede na jedné straně k vyřešení jejich potřeb a problémů a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům.

Kniha je určena pro všechny lidi s otevřenou myslí, podnikatele, kteří chtějí zlepšit své výsledky, pro ty, kteří chtějí začít podnikat, i všechny ostatní zájemce o nové marketingové myšlenky.
Postupy a myšlenky se hodí především pro malé a střední podnikatele, vedoucí zaměstnance menších a středních firem a začínající podnikatele.
Knihu si ale samozřejmě mohou přečíst i manažeři marketingu velkých firem. Nikdy nevíte, jestli příští rok nebudete muset zacházet s daleko menším rozpočtem a budete muset něčím nahradit oblíbené billboardy či televizní reklamu. A možná začnete sami podnikat a zkusíte si na vlastní kůži, co znamená dělat marketing s pár tisíci korunami.

Vladimír Kuchař získal první teoretické informace o marketingu na vysoké škole (od roku 1990), profesionálně se marketingem zabývá od roku 1996, kdy začal působit jako samostatný poradce pro oblast marketingu a public relations. Osm let působil také jako novinář (MF DNES, Deník, Prague Business Journal), v současné době přispívá zejména na odborné internetové servery.
Jako marketingový poradce se podílel na vytváření strategií a jejich realizaci pro desítky malých i velkých společností. Tři roky pracoval jako manažer marketingu v Jihomoravském inovačním centru, kde měl možnost pracovat se začínajícími malými firmami, které se potřebovaly prosadit na trhu a měly jen omezené prostředky na propagaci.
To jej přivedlo k hledání co nejefektivnějších cest k získávání zákazníků a zamyšlení nad novými metodami v marketingu, které by nahradily obvykle používané tradiční postupy.
V současné době řídí vlastní společnost Marketingová kancelář.cz.

Medonosný marketing
Medonosný marketing
Medonosný marketing
Medonosný marketing
Medonosný marketing
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 39.3 kB

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací