Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

Harry Potter a proklete dite_260916
košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč
Rozšířené hledání
Podle žánru
Podle nakladatelství
Podle autora
Podle věku
Podle řady
Podle edice
Podle produktu
Podle jazyk. vydání
Katalog novinek

Září 2016 - ke stažení ZDE

Videoukázky knih

Videoukázky knih ZDE

TOP 10
Útěk ze Severní Koreje
Cimrman_270916

Management v deseti slovech

Zkušenosti muže, který vybudoval Tesco

Management v deseti slovech
  • Běžná cena:469 Kč
  • Ušetříte:70 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:399 Kč
Během čtrnácti let ve funkci generálního ředitele Sir Terry Leahy proměnil společnost Tesco v největší řetězec supermarketů ve Velké Británii, ale zároveň ji transformoval v podnik globálního významu.

 V knize Management v deseti slovech využívá svých zkušeností a odborných znalostí a podtrhuje deset životně důležitých atributů, jež rozhodují o úspěchu manažerské práce a tvoří základ vynikajících organizací. Představuje deset zásadních pojmů – „klíčových slov“ vedení změny a dosahování zlomových přírůstků výkonnosti, přičemž každý z těchto aspektů ilustruje živými příklady ze své bohaté praxe. Otevřeně se vyjadřuje k výzvám, s nimiž se musí vyrovnávat každá vůdčí osobnost: jeho postřehy, doporučení a rady jsou osobní, provokativní a hlavně praktické. Dokládá a vysvětluje:

 

Proč úvodní nezdar často vede ke konečnému úspěchu.


Proč zdrojem zisků firmy jsou její hodnoty, a nikoli snad každodenní podnikatelská činnost.


Proč by měla být konkurence vždy vítána.


Proč jednoduchost vede k inovacím.


Proč je důvěra základem efektivního vedení.
 

Výsledkem Leahyho autorského úsilí je inspirující, myšlenkově bohatý a nanejvýše praktický průvodce, kterého ocení manažeři všech úrovní řízení v organizacích všech typů.

 Sir Terry Leahy nastoupil do společnosti Tesco ve třiadvaceti letech, kdy se stal jejím prvním marketingovým ředitelem a odpovídal za přípravu a zavedení velice úspěšného věrnostního programu Tesco Clubcard. Jako generální ředitel společnosti (od roku 1997) vedl její expanzi do řady dalších odvětví, včetně poskytování finančních a pojišťovacích služeb a služeb mobilních telekomunikací, a rovněž i její vstup na nové teritoriální trhy, zejména v  Asii a ve střední Evropě. Byl také jedním z prvních, kdo rozpoznal potenciál internetu při prodeji potravin.
Pod jeho vedením se společnost Tesco vypracovala z postavení druhořadé maloobchodní sítě v největší britský řetězec supermarketů a firmu skutečně globálního významu.


Terry Leahy, dnes považovaný za jednoho z nejlepších a nejúspěšnějších světových manažerů posledních desetiletí, byl v roce 2002 povýšen do šlechtického stavu. Je také nositelem řady oborových ocenění a uznání. Liverpoolský rodák a čestný občan města působí rovněž jako zvláštní poradce místního fotbalového klubu Everton.


Z funkce generálního ředitele společnosti Tesco odstoupil v únoru 2011 a v současnosti se intenzivně věnuje přednáškové a poradenské činnosti (jako poradce pracuje např. pro americkou investiční firmu Clayton, Dubilier & Rice), investuje do slibných podnikatelských projektů a angažuje se v řadě různých dobročinných organizací. 
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" MNMP 258.1 kB

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací