Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč

Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
  • Běžná cena:120 Kč
  • Ušetříte:18 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:102 Kč
Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google

Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte?

Tato fascinující studie přeskakuje v příběhu Googlu minulost a zaměřuje se naopak na to, co ve skutečnosti tyto muže pohání a kam Google směřuje. Richard L. Brandt představuje společnost jako geniální dítě dvou skvělých jednotlivců a rozplétá pozadí obchodních rozhodnutí Googlu ve světle ambicí a představ jeho zakladatelů.

Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové. Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují.

Pomocí rozhovorů se současnými a minulými zaměstnanci, konkurenty, obchodními partnery a vyšším managementem Googlu, a zvláště pak díky konverzaci se samotnými zakladateli Brandt odhaluje tajemství podstaty fungování Googlu a objasňuje množství mylných představ o společnosti.

Například se může zdát, že Google chce něco jiného než společnost zaměřenou na hledání na Internetu, neboť své aktivity rozšiřuje na pole e-mailu, mobilních prohlížečů, webových prohlížečů, sociálních sítí nebo úpravy fotografií. Ale ve skutečnosti Larry a Sergej pouze samotné vyhledávání definují poněkud odlišně od toho, jak jej definují všichni ostatní. Mimo to také chtějí, aby byl Google hlavním katalyzátorem změn v těch odvětvích (například telekomunikaci), jež ovlivňují jejich byznys.

Teoreticky by dnes na místě Googlu mohla být polovina jeho konkurentů. Ale ve skutečnosti by nikdo z nich Googlem být nemohl, neboť nemají Larryho a Sergeje. O autorovi:
Richard L. Brandt je oceněný novinář píšící poslední dvě desetiletí o Silicon Valley. Více než 14 let pracoval jako technologický dopisovatel magazínu BusinessWeek. A působí též jako konzultant obchodních společností. Je autorem blogu Entrepreneur Watch a knihy Capital Instincts.
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 142.8 kB

Další tituly z edice "Jak myslí"

Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Akční nabídka e-shopu
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality