Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky


košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč
Rozšířené hledání
Podle žánru
Podle nakladatelství
Podle autora
Podle věku
Podle řady
Podle edice
Podle produktu
Podle jazyk. vydání
Katalog novinek

     

Srpen 2014 - ke stažení ZDE

Videoukázky knih

Videoukázky knih ZDE

TOP 10

Hrdina nebo psanec

Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Hrdina nebo psanec
  • Běžná cena:499 Kč
  • Ušetříte:75 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:424 Kč
Titul můžete zakoupit také v akčním balíčku: Balíček - Vybudujte skvělou značku
Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží.

Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy.

Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Dozvíte se:
•jak vnímat hlubší smysl, který se skrývá ve vaší branži,
•jak si jej „přisvojit“ pro svou značku,
•jak ohodnotit konkurenci z pohledu archetypů,
•jak se hlouběji spojit se svými zákazníky,
•jak vyprávět příběh své značky způsobem, jenž zaznívá v nejoblíbenějších příbězích z celého světa.

Fascinující závěr knihy spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a poutavou identitu značky.

Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny – při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné.
- z předmluvy Josefa Vojty, marketingového konzultanta
Hrdina nebo psanec
Hrdina nebo psanec
Hrdina nebo psanec
Hrdina nebo psanec
Hrdina nebo psanec
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 39.5 kB
Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Akční nabídka e-shopu
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality