Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč
Rozšířené hledání
Podle žánru
Podle nakladatelství
Podle autora
Podle věku
Podle řady
Podle edice
Podle produktu
Podle jazyk. vydání
Katalog novinek

     

Červenec 2014 - ke stažení ZDE

Videoukázky knih

Videoukázky knih ZDE

TOP 10

Designové myšlení

Grafický design

Designové myšlení
  • Běžná cena:499 Kč
  • Ušetříte:75 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:424 Kč
V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika?

Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí.

Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek.

Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity.


Probíraná témata: Design jako proces • Zadání • Rešerše • Vymýšlení nápadů • Tvorba prototypů • Výběr řešení • Realizace • Zpětná vazba • Cílové skupiny • Nalezení stimulátorů • Zapojení publika • Umělecké žánry • Designérské styly • Způsoby uvažování • Inspirace a odkazy • Brainstorming • Hodnota • Skicování • Prezentace nápadů • Vylepšování • Myšlení v obrazech • Myšlení ve znacích • Myšlení ve slovech • Myšlení v tvarech • Myšlení v proporcích • Myšlení v barvách • Přejímání • Personifikace • Humor • Vizuální metafora • Modifikace • Písmo • Výraz • Formát • Materiály • Dokončovací techniky • Média • Měřítko • Řady a kontinuita

O autorech:
Gevin Ambrose je grafický designér s klienty z oblasti umění, designu a reklamy, autor či spoluautor řady knih o brandingu, designu publikací a obalů.

Paul Harris, absolvent London College of Printing, je autorem a redaktorem na volné noze. Píše do britských i amerických designérských časopisů, mj. Dazed & Confused, a je spoluautorem knih o obalovém designu a základech designu.
Designové myšlení
Designové myšlení
Designové myšlení
Designové myšlení
Designové myšlení
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 545.8 kB

Další tituly z edice "Základy designu"

Přihlášení



Nová registrace
Zaslat zapomenuté heslo
Aktuality
Akční nabídka e-shopu
Zelená linka - volejte zdarma

zeleny telefon

linka




Informace a objednávky pro koncové zákazníky

Slevové programy
Naše nakladatelství
Novinky na váš e-mail

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality