EN

Nakladatelství BizBooks přináší svým čtenářům knihy, které se zabývají aktuálními tématy, novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a úspěchu v podnikání. Tyto knihy jsou zaměřeny především na studenty, manažery, top management společností a lidi s touhou po sebevzdělávání.

Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.

Cílem nakladatelství je přinášet čtenářsky zajímavá témata v souladu s moderními trendy, zvyšovat konkurenceschopnost čtenářů na pracovním trhu a předávat kvalitní informace v oblasti investování peněz a úspěšného podnikání.

Nakladatelství BizBooks spolupracuje s předními českými odborníky, podnikateli a manažery a také s vysokými školami ekonomického zaměření. Naleznete u nás knihy Ivana Pilného, Miroslava Foreta či Davida Grubera. Portfolio knižních titulů je obohaceno o zahraniční bestsellery renomovaných autorů, jako Myšlenkové mapy Toniho Buzana či úspěšný titul Guerilla marketing.

Budete to vědět jako první!

Zajímá Vás, jaký knižní hit právě vychází, na jaké zboží je výhodná sleva, jaká běží soutěž o ceny? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!