Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč
Rozšířené hledání
Podle žánru
Podle nakladatelství
Podle autora
Podle věku
Podle řady
Podle edice
Podle produktu
Podle jazyk. vydání
Katalog novinek

Září 2016 - ke stažení ZDE

Videoukázky knih

Videoukázky knih ZDE

TOP 10
Útěk ze Severní Koreje

8. návyk

Od efektivnosti k výjimečnosti

8. návyk
  • Běžná cena:439 Kč
  • Ušetříte:66 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:373 Kč
Kniha 8. návyk, jejímž autorem je tvůrce koncepce „principiálního vedení“ Stephen R. Covey a jejíž další české vydání s podtitulem Od efektivnosti k výjimečnosti (brož., 376 stran, doporučená cena 439 Kč, z angl. originálu ji přeložil Aleš Lisa) připravilo nakladatelství Management Press, radí a ukazuje, jak objevit a projít cestu od „efektivnosti k výjimečnosti“, jak si – jako jednotlivci i jako organizace – osvojit nový soubor nástrojů a dovedností, nový,  8. „návyk“, abychom dokázali – jako jednotlivci i jako organizace – uspět v nových podmínkách „věku práce se znalostmi“ a nacházeli přitom jak osobní, tak i pracovní uspokojení a sebenaplnění. 

Za dvacet pět roků, které uplynuly od prvního vydání Coveyho klasické knihy 7 návyků skutečně efektivních lidí, jež se stala skutečně mezinárodním fenoménem – prodalo se jí více než 25 miliónů výtisků – se ovšem svět zásadně změnil.

Problémy, jimž jsou dnes lidé vystaveni v pracovním životě, v životě různých společenství, do nichž se zapojují nebo v nichž žijí, v rodině i v partnerských vztazích, jsou složitější, nabývají nových podob a hlavně nových – mnohem větších – rozměrů.

„Být efektivní již prostě nestačí,“ říká Covey. „Mají-li jedinec nebo organizace dnes – ve věku znalostí a informací – uspět, musí se stát výjimečnými, musí podstatně změnit způsob myšlení, osvojit si nové dovednosti, nové postupy.“

K tomu musíme – zjednodušeně řečeno – najít sebe sama, objevit svou jedinečnost, svou výjimečnost, poznat a plně rozvinout své nadání a vlohy. Musíme si osvojit to, co Dr. Covey nazývá 8. návykem: musíme se naučit řídit se vlastním vnitřním hlasem, a zároveň – hovoříme o prostředí organizací – v tom pomáhat i druhým, inspirovat je, aby i oni objevili svůj „hlas“.  To je základem jedinečné výkonnosti, maximálního přínosu a zdrojem sebeuspokojení.

Covey, přesvědčivý a působivý průvodce a rádce, tak pomáhá lidem najít osobní rovnováhu, pocit naplnění v osobním životě i v pracovní činnosti, poskytuje praktický návod, jak uvolnit nekonečný lidský potenciál a využít jej jak k tvorbě hodnot, tak i k rozvíjení plnohodnotných mezilidských vztahů.

Na úrovni organizací a jejich vedení se Coveyho principy osobního vedení promítají v docenění hodnoty lidí a v respektu vůči ní – výjimeční „lídři“ naslouchají názorům druhých; usilují o to, aby každý člen týmu měl příležitost smysluplně přispívat k práci celku. Rozvíjejí lidi, poskytují jim prostor k osobnímu růstu, podněcují je, aby poznali své hodnoty a uvolnili svůj potenciál.

I tato kniha Stephena Coveyho se na mezinárodním trhu zařadila mezi „žhavé“ tituly a mimořádný je i ohlas odborné veřejnosti. Coveyho myšlenky ovlivňují desítky miliónů lidí, proměňují jejich životy i jejich organizace, v nichž se jeho zásady uplatňují – podnikové organizace, ale i orgány veřejné správy, školy a další organizace.

„Existují všechny předpoklady,“ poznamenává v této souvislosti Tomáš Kopecký, Managing Director společnosti FranklinCovey Czech, která na českém vydání knihy spolupracovala a jež v ČR pořádá semináře a rozvojové programy založené na myšlenkách Coveyových bestsellerů, „že velké množství příznivců, stoupenců i obdivovatelů si kniha Stephena Coveyho po zásluze najde i v českém prostředí. Covey totiž svým 8. návykem objevuje a svému dosavadnímu učení přidává další rozměr, jenž nám umožňuje spolehlivě se vyrovnat  s náročnými výzvami, které přináší náš nový ,věk znalostí´.“

Dr. Stephen R. Covey, světoznámý průkopník působivých technik uvolňování tvořivého a výkonového potenciálu lidí, jako poradce spolupracoval s velkým množstvím předních světových firem, zejména v otázkách rozvoje vůdčích dovedností, v oboru organizačního chování a rozvoje organizací. Jeho radami se ovšem dodnes řídí i organizace nepodnikatelských sektorů – orgány veřejné správy, dobročinné a jiné neziskové organizace, školy a tak dále, jeho myšlenky – prostřednictvím jeho vyhledávaných knih – oslovují desítky miliónů lidí po celém světě. Významnou doménou jeho působnosti byla dále zejména oblast rodinných vztahů. 
8. návyk
8. návyk
8. návyk
8. návyk

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací