Facebook Albatros Media
Twitter Albatros Media
Instagram Albatros Media

English

Česky

Vánoční trhy
košík
Nákupní košík: 0 položek za 0 Kč

3ds max

Hotová řešení

3ds max
  • Běžná cena:299 Kč
  • Ušetříte:45 Kč (15%)
  • Dostupnost:Skladem
  • Cena pro vás:254 Kč
Tato kniha si neklade za cíl popsat na několika stech stran veškerou funkcionalitu 3ds max, ale spíše představit tipy a hotová řešení nejpoužívanějších technik a předat vám je z pohledu praktických postupů, aplikovatelných ihned na danou oblast. Řešení budou svým způsobem elementární a z hlediska dodržení jednoduchosti a srozumitelnosti jsou podána v kratších bodech.

Čtenář této knihy by se měl orientovat v základních pojmech z oblasti 3D grafiky (například instance, modifikace nebo transformace objektů) a znát pracovní postup v oblasti 3D animací, včetně základních procedur vytváření objektů v 3ds max. Publikace je určena především mírně pokročilým uživatelům, kteří se vyznají ve 3D prostředí, umějí používat posun, rotaci a změnu měřítka objektů, avšak i začínající a středně pokročilí uživatelé díky hotovým řešením budou moci vyzkoušet probíranou techniku a proniknout tak rychleji do dané problematiky. Pokud si při práci v 3ds max kladete otázky například:
- jak dosáhnout měkčích a transparentních stínů,
- jak vytvořit materiál skla, vody nebo kovů,
- jak zanimovat náhodně poblikávající světla,
- jak nastavit nejvhodnější renderer pro globální osvětlení,
- jak přiřadit postavě kosti a vytvořit základní animaci pohybu,
- jak modelovat složité a organické modely,
- jak renderovat pro tisk,
- jak si ukládat renderovací přednastavení nebo renderovat s radiozitou,
- jak si naprogramovat skripty,
pak v této publikaci najdete potřebné a praxí prověřené odpovědi.

V knize si ukážeme, jaký praktický význam mají často používané pojmy, jako jsou: rigging, global illumination, final gather, skin, Paint selection a Paint deformation, caustics, HDRI, Skin wrap/morph,Turbosmooth, Normal Maps, Camera Map per Pixel, Character Studio, reactor, Parameter Editor, stínovače (shaders), mental ray shaders, camera shaders, Cloth a mnoho dalších.
Kniha je určena pro verze 3ds max 6 až 7.5.

Doprovodné CD obsahuje zkušební verzi 3ds Max 8 a pracovní soubory k jednotlivým řešením.

O autorovi:

Jan Kříž pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds max pro server 3dscena.cz. V neposlední řadě provozuje individuální školení 3ds max, kde se věnuje praktickým aplikacím animačních technik.
3ds max
3ds max
3ds max
3ds max
  • Typ Název souboru Velikost
  • soubor typu "pdf" Obsah 45.9 kB

Další tituly z edice "Hotová řešení"

Kniha + CD
502 Kč
Kniha + CD
339 Kč
Kniha + CD
314 Kč
Kniha + DVD
252 Kč
Kniha + DVD
149 Kč

© Albatros Media a.s.

Tento e-shop je určen pro prodej knih koncovým zákazníkům společnosti Albatros Media a.s., neslouží pro prodej knihkupcům a dalším obchodním partnerům společnosti.

Veškeré nabízené akce a slevy platí pouze při objednání v tomto e-shopu.

Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.

RSS novinky  Rss novinky

RSS aktuality  Rss aktuality

Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací